Kommunikation

Ifølge foreningens vedtægter foregår den officielle kommunikation fra bestyrelsen til medlemmerne - f.eks. indkaldelser til generalforsamling - på foreningens hjemmeside.

Det er således medlemmernes ansvar selv at følge med på hjemmesiden. 

Hjemmesiden indeholder nyheder, indkaldelser, regnskaber og referater mm. men opdateringsfrekvensen er ikke speciel høj.

Som en service sendes der også nyhedsmails til de medlemmer der har oplyst deres mailadresse til foreningen.

Hvis du ikke modtager disse nyhedsmails kan du tilmelde dig på bestyrelsen@gudmindruplyng.dk

Desuden er der oprettet en uformel Facebook-gruppe - "G/F Gudmindrup Lyng" som dels opdateres med nyheder og dels er åben for opslag og dialog mellem medlemmerne.

Det er en lukket gruppe og adgang gives kun til foreningens medlemmer. "Officielle" henvendelser til bestyrelsen via Facebook kan ikke altid forventes besvaret - sådanne henvendelser skal sendes pr. mail til bestyrelsen@gudmindruplyng.dk hvorfra de fordeles til hele bestyrelsen.

Gruppen er relativ aktiv og har i høj grad fremmet kommunikationen mellem medlemmerne - men desværre har der også været eksempler på debatter med personlige angreb i en tone som ikke sømmer sig for en frivillig forening som vores.

Bestyrelsen vil uden videre fjerne indlæg som findes krænkende.

Endelig er det også muligt at ringe til de bestyrelsesmedlemmer der har opgivet deres telefonnummer på Bestyrelses-siden.